Løbende tilpasning og vedligehold

I ethvert it-system sker der konstant ændringer, for eksempel i forbindelse med Windows-opdateringer, opdatering af softwarepakker osv. For at sikre at jeres andet software fungerer stabilt efter forandringer, tegner I typisk en Software Assurance aftale. Det er sund fornuft, og vi tilbyder selvfølgelig på samme måde at sikre jeres workflow løsning.

Vælger I at tegne en vedligeholdsaftale på jeres løsning, tager vi ansvaret for vedligehold og fejlretning af den leverede løsning, ud fra de aftalte præmisser.

Udover vedligehold er det også vigtigt at kunne videreudvikle og løbende forbedre jeres løsning. Udvikling af en workflow løsning er hos ITX en iterativ proces. Det betyder at en løsning sjældent vil nå til et ”statisk” stadie, men ofte modnes i takt med at behovene ændres på tværs af jeres organisation. Derfor bør udvikling af en workflow løsning efter vores mening baseres på et længerevarende partnerskab.