Serviceautomatisering

Automatisering er ikke nogen ny opfindelse. Vi kender alle eksempelvis termostatstyring til temperaturregulering, en teknisk indretning der via automatisering frigør tid. Med it er der mulighed for at automatisere komplicerede arbejdsprocesser, og automatisering er et stadigt større strategisk emne ude i virksomhederne.

Serviceautomatisering tager udgangspunkt i it, men kan omhandle automatisering af andet end blot it-opgaver. Et eksempel på opgaver der med fordel kan automatiseres, er processerne omkring ansættelse af nye medarbejdere samt medarbejdere, der forlader  virksomheden. Forestil dig en automatiseret on/off-boarding service som jeres HR-afdeling via deres Service Portal kan igangsætte med ét klik.

ROI input:

  • Frigiv ressourcer, i HelpDesk og i forretningen
  • Opnå ensartethed og forudsigelighed, og eliminer den menneskelige fejlfaktor
  • Automatisk dokumentation af ansvarsfordeling

Vi hjælper jer med at få en god start på Serviceautomatisering , så I omgående får tilbagebetaling på en investering i procesautomatisering. 

Vi vil gerne udfordres

<p>Vi vil gerne <strong>udfordres</strong></p>

Thomas Bøge Nielsen er ekspert indenfor Serviceautomatisering. 

Vi tør godt satse to flasker god 
rødvin på, at vi kan identificere en god business case hos jer.

Udfyld her, og vi kontakter dig for at høre mere om udfordringen!
Slå javascript til i din browser for at bruge denne funktion